توبيزارم كردي ازاين دنيا
 
چه دوس دارین
معماري روانشناسی طنز تجارت آینده زندگی
 
یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 17:40 ::  نويسنده : aghil

توبيزارم كردي ازاين دنيا

سلام عشقم اميدوارم اينارو يه روزي بخوني فقط فقط به اين اميد مي نويسم دارم براهميشه ساكت مي شم دارم باهات وداع مي كنم گل نازم حلالم كن كه بايدازلحظه هات برم به جرمي كه نميدونم؟نمي دونم قول قرارمون چي شد؟روياي عاشقيمون كجارفت؟رفتن پرازدرده برام ،ديگه مي سپرمت به سرنوشت ،نفرين به اين قصه تلخ،نفرين به اين سرنوشت ،نفرين به تموم خاطره ها،حالاكه بهت نيازداشتم رفتي؟؟؟آخ خدا حسرت لمس بودنش به دلم موند....توكه مي گفتي تاته خط باهامي ،چرارفتي ودستوپاهاموبادردبستي ،هان چرارفتي؟؟رفتي چقدرراحت..ومن اينجاباتنهايي وغم نبودنت سرمي كنم...باوركني يانكني فاصلمون زياد شده ....ديگه بارآخره كه مي سپرمت به سرنوشت ...نمي دونم بايدبه چه جرمي ازيادت برم...............هميشه عاشقت مي مونم...خاطره هام پيشت بمونه آره عشقم ديگه كسي نيست كه باحرفاش آزارت بده ديگه تحمل ندارم يعني واسم طاقتي نمونده خيلي حرف دارم باهات اما هيچ وقت نخواستي گوش بكني كه درنبودت چي مي كشيدم منم مي خوام برم فقط يادت نره اگه اين ورا اومدي سرخاكم بياي تابدوني هنوزم چشم انتظارتم.....هنوزم دوست دارم،هنوزم مي ميرم برات، اماتومنودوست نداشتي  اما ناراحت نباش رويات جاش خوبه وهميشه برات دعامي كنه وهميشه به يادته بااينكه زيرخاك خوابيده ....يادته وقتي حرف ازمردن مي زدم چقدرناراحت ميشدي ...گلم ديدي بالاخره روياي تو هم مرد........... 

دلت با من نبود.......

خداحافظ عشق من....

 



درباره وبلاگ

به وبلاگه خودتون خوش آمدین
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چه دوس دارین و آدرس amrican.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1710
بازدید کل : 50926
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 2



>